Λεωφορειακη Γραμμη

Η εταιρία Korona Travel επί 25 έτη πραγματοποιεί την μεταφορά από Αθήνα – Βουδαπέστη – Μπρατισλάβα – Μπρνο – Πράγα με ασφάλεια αξιοπιστία και συνέπεια.

Νέα Γραμμή Οστράβα

Μέρη που πηγαίνουμε με την καινούργια γραμμη:

  • OLOMOUC
  • BRUNTAL
  • KRNOV
  • OPAVA
  • OSTRAVA

Ταξιδέψτε με πούλμαν τελευταίας τεχνολογίας τα οποία διαθέτουν TV, DVD, WIFI και πολλές άλλες ανέσεις.

Αναχωρήσεις

ΟΛΟ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ

ΚΑΘΕ ΠΕΜΠΤΗ ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ προς ΟΥΓΓΑΡΙΑ - ΣΛΟΒΑΚΙΑ - ΤΣΕΧΙΑ

ΚΑΘΕ ΣΑΒΒΑΤΟ ΑΠΟ ΤΣΕΧΙΑ - ΣΛΟΒΑΚΙΑ - ΟΥΓΓΑΡΙΑ προς ΕΛΛΑΔΑ

➮ Χρονοδιαγραμμα Ταξιδιου-Travel Timetable ATHENS - PRAGUE

ATHENS – BUDAPEST - BRATISLAVA – PRAGUE – ATHENS

ATHENS   PRAGUE
Time Day Km Bus stops – bus stations Km Day Time
7:00 1 0 ATHENS, 65, Lagoumitzi str, Neos Kosmos 2078 2 16:00
9:30 1 224 LAMIA, Restaurant “Makedonia” 1854 2 13:30
11:30 1 359 LARISSA, 1st km National Road Larissa - Athens & 1, Nestou str. 1719 2 11:30
13:30 1 445 KATERINI: Restaurant Olympus Plaza 1633 2 09:30
14:30 1 515 THESSALONIKI: 28, Monastiriou str. 1563 2 08:30
16:30 1 594 EVZONI/GR-BOGORODIKA/MK(BRD) 1484 2 07:00
18:00 1 773 TABANOVCE/ MK- PRESEVO/ RS (BRD) 1305 2 05:30
04:00 2 1359 HORGOS/ RS-ROSZKE/HU (BRD) 719 1 20:30
06:30 2 1529 BUDAPEST/HU Nepliget Aut All - Bus Station Νο 7 549 1 16:00
08:30 2 1715 RAJKA/HU-RUSOVCE/SK (BRD) 363 1 14:30
10:00 2 1731 BRATISLAVA/SK Mlynske Nivy - Bus Station No 14 347 1 12:30
12:00 2 1808 BRODSKE/SK-BRECLAV/CZ 270 1 11:30
12:30 2 1873 BRNO/CZ Zvonarka Bus Station Νο14 205 1 10:30
15:00 2 2078 PRAGUE/CZ Florence Bus Station Νο 5 0 1 08:00

➮ Χρονοδιαγραμμα Ταξιδιου-Travel Timetable ATHENS-OSTRAVA

ATHENS   PRAGUE
Time Day Km BUS STOPS – BUS STATIONS Km Day Time
7:00

1

0

ATHENS
65, Lagoumitzi str, Neos Kosmos
2078

2

16:00

9:30

1

224

LAMIA
Restaurant “Makedonia”
1854

2

13:30

11:30

1

359

LARISA
1st km National Road
Larissa - Athens & 1, Nestou str.
1719

2

11:30

13:30

1

445

KATERINI
Restaurant Olympus Plaza
1633

2

09:30

14:30

1

515

THESSALONIKI
28,Monastiriou str /Railway Station/Bus Terminal
1563

2

08:30

16:30 1 594 EVZONI/GR-BOGORODIKA/MK(BRD) 1484 2 07:00
18:00 1 773 TABANOVCE/ MK- PRESEVO/ RS (BRD) 1305 2 05:30
04:00 2 1359 HORGOS/ RS-ROSZKE/HU(BRD) 719 1 20:30
06:30 2 1529 BUDAPEST/HU
Nepliget Aut All - Bus Station Νο 7
549 1 16:00
08:30 2 1715 RAJKA/HU-RUSOVCE/SK (BRD) 363 1 14:30
10:00

2

1731

BRATISLAVA/SK
Mlynske Nivy - Bus Station No 14
345

1

12:30

12:00 2 1808 BRODSKE/SK-BRECLAV/CZ 270 1 11:30
12:30

2

1843

BRNO/CZ
Zvonarka Bus Station Νο14
212

1

10:30

13:30

2

1921

OLOMOUC /CZ
Bus Station Νο 1
134

 1

09:00

14:30

2

1976

BRUNTAL/CZ
New Bus Station /Railway Station
79

1

08:00

15:00

2

1999

KRNOV/CZ
Bus Station Νο 3
56



07:30

15:30

2

2045

OPAVA /CZ
OLBRICHTOVA – Station bus (U Hradecke brany)-City Center
33

 1

07:00

16:00

2

2078

OSTRAVA/CZ
CK Nikolas 124,Nadrazni str.
0

1

06:30

➮ Όροι Εισιτηρίου

1. Το εισιτήριο αποτελεί ενιαίο τίτλο μεταφοράς. Εισιτήρια χωρίς τη σφραγίδα του γραφείου έκδοσης και την ημερομηνία έκδοσης είναι άκυρα.

2. Τα απλά εισιτήρια ισχύουν για την ημέρα και το δρομολόγιο που εκδόθηκαν και δεν μπορούν να μεταφερθούν σε άλλο άτομο.

3. Τα εισιτήρια με ανοιχτή επιστροφή(open) έχουν ισχύ για 3 μήνες και η ισχύς τους δεν παρατείνεται. Τα εισιτήρια μετ’επιστροφής που έχουν χρησιμοποιηθεί κατά το ένα μέρος (μία διαδρομή) δεν είναι δυνατόν να ακυρωθούν ή να εξαργυρωθούν σε καμία περίπτωση.

4. Αλλαγή ημερομηνίας του εισιτηρίου γίνεται μέχρι 48 ώρες πριν την αναχώρηση του δρομολογίου του επιβάτη. Στην περίπτωση ανοιχτού (open) εισιτηρίου επιστροφής ο μεταφορέας δεν είναι υποχρεωμένος να μεταφέρει τον επιβάτη εάν αυτός δεν έχει επιβεβαιώσει την κράτηση του 48ώρες πριν την αναχώρηση ή δεν υπάρχει η αντίστοιχη διαθεσιμότητα θέσεων.

5. Το τιμολόγιο μεταφοράς είναι το ισχύον κατά την ημερομηνία έκδοσης του εισιτηρίου. Το παιδικό εισιτήριο έχει ισχύ για παιδιά από 2 έως 12 ετών. Τα παιδιά έως 2 ετών είναι δωρεάν και δεν καταλαμβάνουν θέση Τα παιδιά δεν επιτρέπονται να κάθονται στα μπροστινά καθίσματα.

6. Ακύρωση ή επιστροφή εισιτήριου μετά την έκδοση του γίνεται μόνο από το     γραφείο που έχει εκδοθεί το εισιτήριο και σύμφωνα με  την ακυρωτική πολιτική του μεταφορέα: α) μέχρι 7 μέρες πριν την αναχώρηση 25%, β) έως 48 ώρες πριν την αναχώρηση 50%, γ) ακύρωση εισιτήριων που γίνονται σε λιγότερο από 48 ώρες πριν την αναχώρηση ΔΕΝ δικαιούται επιστροφή χρημάτων.

7. Ο επιβάτης δικαιούται να μεταφέρει 1 χειραποσκευή (διαστάσεων 15Χ25Χ35cm) και μέχρι 2 βαλίτσες μέγιστου συνολικού βάρους 35 κιλών διαστάσεων 30Χ60Χ100cm. Η μεταφορά υπέρβαρου και οι ογκώδεις αποσκευές (πχ. Ποδήλατα, Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές, σκι, μουσικά όργανα κλπ) θα παραλαμβάνεται μόνο αν υπάρχει χώρος στις αποσκευοθήκες (μπαγκαζιέρες) του αυτοκινήτου και για αυτές θα ισχύει ειδικό τιμολόγιο. Ο επιβάτης υποχρεούται να έχει τοποθετημένες ετικέτες με τα πλήρη στοιχεία του.

8. Αποζημιώσεις για βλάβη ή απώλεια αποσκευών καταβάλλονται σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις της μεταφοράς και μόνο σε περιπτώσεις που αποδεικνύεται ότι η υπαιτιότητα είναι του γραφείου και όχι διοικητικών και τελωνειακών αρχών.

9. Η εταιρεία KORONA TRAVEL δεν αποδέχεται ευθύνη για αποσκευές που συνοδεύονται. Ο επιβάτης είναι υπεύθυνος για τα προσωπικά του αντικείμενα ή αποσκευές εντός της καμπίνας.

10. Τα δρομολόγια υπόκεινται σε αλλαγές, χωρίς προειδοποίηση.

11.  Ο μεταφορέας για οποιοδήποτε συμβάν υπεράνω ελέγχου του μεταφορέα(λόγοι ανωτέρας βίας) μπορεί να διακόψει, παρεκκλίνει, αναβάλει, καθυστερήσει, ή ακυρώσει, χωρίς προειδοποίηση οποιοδήποτε δρομολόγιο, για λόγους ανεξαρτήτους της θέλησης του χωρίς καμιά ευθύνη για καταβολή οποιασδήποτε απαίτησης. Ο μεταφορέας φέρει ευθύνη να μεταφέρει τους επιβάτες στον προορισμό. Ο επιβάτης δεν έχει το δικαίωμα να ζητήσει επιστροφή χρημάτων όταν δεν μεταφέρεται στην ώρα του.

12.  Οι καθορισμένες ώρες δρομολογίων είναι ενδεικτικές και χωρίς εγγύηση και δεν αποτελούν μέρος της σύμβασης μεταφοράς.

13.  Ο επιβάτης είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την έγκαιρη εξασφάλιση και διαφύλαξη των απαραίτητων ταξιδιωτικών εγγράφων (Διαβατήρια, Ταυτότητα, Βίζα, Άδεια Διέλευσης κ.α.) καθώς και για την γνησιότητα των δηλώσεών τους στις ελληνικές ή ξένες διοικητικές και τελωνειακές αρχές. Ο επιβάτης δεν έχει δικαίωμα να ζητήσει επιστροφή χρημάτων εάν έχουν λήξει ταξιδιωτικά έγγραφα. Επίσης αν έχετε κάποιο πρόβλημα ή παράπονο κατά τη διάρκεια του δρομολογίου θα πρέπει να απευθυνθείτε στο γραφείο που έγινε η έκδοση του εισιτηρίου και συχνά μπορεί να επιλύσει προβλήματα ή παράπονα επιτόπου και όχι μετά το τέλος του δρομολογίου.

14.  Επίσης ο επιβάτης είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για το περιεχόμενο των αποσκευών του ενώπιον των διοικητικών και τελωνειακών αρχών.

15.  Στην τιμή περιλαμβάνεται η μεταφορά και ο ΦΠΑ. Δεν περιλαμβάνονται τα γεύματα, οι βίζες και οποιαδήποτε προσωπικά έξοδα.    

16.  Τα ζώα απαγορεύονται. Επιτρέπονται μόνο οι σκύλοι συνοδών τυφλών.  

17. Ο επιβάτης θα πρέπει να βρίσκεται στο σημείο αναχώρησης 30 λεπτά πριν την αναχώρηση.

18. Τα εισιτήρια που προαγοράζονται  με προσφορά αναφέρονται σε προσφορά δεν ακυρώνονται, δεν υπόκεινται σε αλλαγές, τροποποιήσεις, αντικαταστάσεις δεν εξαργυρώνονται και δεν μεταβιβάζονται.  

19. Με την πραγματοποίηση (3) τριών ίδιων δρομολογίων του ίδιου ημερολογιακού έτους ο επιβάτης δικαιούται ένα εισιτήριο αντίστοιχου δρομολογίου και ποσού.

20. Ο μεταφορέας έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί επιβάτες που είναι υπό την επήρεια αλκοόλ ή ναρκωτικών ουσιών η συμπεριφορά του είναι ανάρμοστη, ενοχλεί του άλλους ταξιδιώτες και δεν είναι υπάκουος στις οδηγίες του οδηγού δεν έχει κανένα δικαίωμα να ζητήσει επιστροφή ποσού.  

21.  Ο επιβάτης παραλαμβάνοντας το εισιτήριο αποδέχεται αυτομάτως όλους τους παραπάνω όρους.

 

ΕκτύπωσηΗλεκτρονικό ταχυδρομείο