• Όσο Ταξιδεύω …Ονειρεύομαι

    ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΣΑΣ ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΜΕ ΑΠΌ ΤΟ 1984...!

  • Αναχωρήσεις Γραμμής
  •  

     

    ΟΛΟ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ

    ΚΑΘΕ ΠΕΜΠΤΗ ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ προς ΟΥΓΓΑΡΙΑ - ΣΛΟΒΑΚΙΑ - ΤΣΕΧΙΑ

    ΚΑΘΕ ΣΑΒΒΑΤΟ ΑΠΟ ΤΣΕΧΙΑ - ΣΛΟΒΑΚΙΑ - ΟΥΓΓΑΡΙΑ προς ΕΛΛΑΔΑ


    1Your Cart
    Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι σας.
    Product Total:


    2 Login — OR — Become a Member


    3 Choose Shipping
    €0.00 Shipping Total:


    4 Discount Code (optional)
    €0.00 Discount:


    Grand Total: 0,00 €


    5 Choose Payment


    6 Σημειώσεις και ειδικές ζητήσεις
    Σημειώσεις και ειδικές ζητήσεις
    Οροι χρήσης

    Οροι χρήσης

    Βάσει του Προεδρικού Διατάγματος 339/1996, κατ’ εφαρμογή της Οδηγίας 90/314/ΕΟΚ

    Παρακαλούμε να διαβάσετε προσεκτικά τους παρακάτω Γενικούς Όρους Συμμετοχής (Γ.Ο.Σ.), που ρυθμίζουν τις ευθύνες και υποχρεώσεις του Πελάτη (εφεξής ο Ταξιδιώτης) που συμμετάσχει σε οργανωμένο ταξίδι (πακέτο ταξιδιωτικών υπηρεσιών μεταφοράς και μιας τουλάχιστον διανυκτέρευσης) και του Ταξιδιωτικού Γραφείου (εφεξής η Εταιρία), που πωλεί οργανωμένα ταξίδια, που έχει διοργανώσει το ίδιο ή άλλος διοργανωτής. Ο Ταξιδιώτης, τα μέλη της οικογένειάς του, οι συνταξιδιώτες του και οι συμμετάσχοντες, μέσω εταιριών, συλλόγων, σχολών ή άλλων φορέων, που καλύφθηκαν από αυτόν οικονομικά και τον εξουσιοδότησαν να τους εγγράψει σε οργανωμένο ταξίδι, με τη συμμετοχή τους στο οργανωμένο ταξίδι της Εταιρίας, αποδέχονται, αυτομάτως και ανεπιφύλακτα, το πρόγραμμα του οργανωμένου ταξιδιού και τους παρακάτω Γ.Ο.Σ., που είναι σύμφωνοι με το Π.Δ. 339/1996 και τους οποίους μελέτησαν προσεκτικά, κατανόησαν και δεσμεύονται να τηρήσουν.

    1. ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗΣ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ
    Η Εταιρία μας είναι μέλος του Συνδέσμου των εν Ελλάδι Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων, και έχει λάβει Ειδικό Σήμα Λειτουργίας του Ε.Ο.Τ. Η Εταιρία μας διοργανώνει ταξίδια, είτε μόνη της είτε σε συνεργασία με άλλα τουριστικά γραφεία, τα οποία πωλεί ή τα διαθέτει προς πώληση η ίδια ή μέσου άλλου τουριστικού γραφείου και λειτουργεί και ως μεσολαβητής μεταξύ των πελατών/ταξιδιωτών και των διαφόρων φορέων παροχής υπηρεσιών που χρησιμοποιεί για τη διοργάνωση των ταξιδιών (μεταφορικές εταιρίες, αεροπορικές εταιρίες, ξενοδοχεία, τοπικά ταξιδιωτικά γραφεία κ.α.) στους οποίους δεν έχει άμεσο έλεγχο.

    2. ΕΓΓΡΑΦΕΣ - ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙΑ
    Οι εγγραφές σε οργανωμένο ταξίδι και οι κρατήσεις θέσεων γίνεται με επίσκεψη στα γραφεία μας ή στα γραφεία των συνεργατών μας, με αλληλογραφία, fax, e-mail και τηλεφωνικά και υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις: α) της καταβολής, της προβλεπόμενης κάθε φορά προκαταβολής ή ολόκληρου του ποσού της αξίας του ταξιδίου, είτε με μετρητά είτε μέσω πιστωτικών καρτών είτε με έμβασμα στους τραπεζικούς λογαριασμούς της Εταιρίας, και β) της ανεπιφύλακτης αποδοχής των παρόντων Γ.Ο.Σ. Μετά την καταβολή της προκαταβολής, καθ’ οιονδήποτε τρόπο, τεκμαίρεται η ανεπιφύλακτη αποδοχή των παρόντων όρων από τον Ταξιδιώτη.
    Για την έγκυρη εγγραφή του Ταξιδιώτη σε οργανωμένο ταξίδι, θα πρέπει να αναγράφεται στην απόδειξη πληρωμής της προκαταβολής που θα εκδώσει η Εταιρία μας και η οποία αποτελεί συγχρόνως και τη σχετική ταξιδιωτική σύμβαση (σύμβαση πώλησης), το συγκεκριμένο ταξίδι με τις ημερομηνίες αναχώρησης και επιστροφής και τυχόν άλλα διακριτικά στοιχεία του. Το δικαίωμα συμμετοχής στο οργανωμένο ταξίδι εξασφαλίζεται με την εξόφληση του συνόλου της αξίας αυτού και των τυχόν επιβαρύνσεων του, δέκα (10) ημέρες πριν την αναχώρηση. Τυχόν μη εξόφληση του συνόλου της αξίας του ταξιδιού στον προβλεπόμενο χρόνο επιτρέπει στην Εταιρία να ακυρώσει την κράτηση και, ενδεχομένως, να απαιτήσει ακυρωτικά, σύμφωνα με τους παρακάτω όρους ακύρωσης. Ο Ταξιδιώτης, που εκπροσωπεί και την οικογένεια του ή την ομάδα του, έχει την υποχρέωση να ενημερώσει όλους τους εκπροσωπούμενους από αυτόν συνταξιδιώτες του για τις λεπτομέρειες και τους όρους του ταξιδιού. Οι συμμετέχοντες στο ταξίδι, μέσω τρίτου, έχουν τις ίδιες υποχρεώσεις με αυτόν που τους ενέγραψε στο ταξίδι και η Εταιρία δύναται να τους προσφέρει κάθε σχετική πληροφορία με το ταξίδι. Τηλεφωνικές ή άλλου είδους κρατήσεις, που δεν επικυρώνονται εντός σαράντα οκτώ (48) ωρών, µε την πληρωμή της ανάλογης προκαταβολής δεν υποχρεώνουν την Εταιρία να δεσμεύει θέσεις στο ταξίδι.

    3. ΤΙΜΕΣ ΤΑΞΙΔΙΩΝ - ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΕΙΣ κλπ
    Οι τιμές των ταξιδιών, που αναφέρονται στο εκάστοτε ισχύον έντυπο της Εταιρίας, υπολογίζονται κατά την ημέρα που εκδίδεται ο τιμοκατάλογος / έντυπό μας, με βάση τα κοστολόγια των υπηρεσιών κάθε ταξιδιού, τους ισχύοντες ναύλους / επίναυλους, φόρους και άλλα έξοδα, την ισοτιμία ξένων νομισμάτων σε σχέση με το Ευρώ, καθώς και κάθε άλλον παράγοντα κόστους. Η Εταιρία, αφού έχει εξαντλήσει κάθε δυνατότητα πρόβλεψης, διατηρεί το δικαίωμα αναπροσαρμογής των τιμών όταν οι πιο πάνω παράγοντες κόστους αλλάξουν, λόγω απρόβλεπτων αυξήσεων φόρων, ναύλων, συναλλάγματος, καυσίμων κλπ, μέχρι και είκοσι (20) ημέρες πριν την ημερομηνία της αναχώρησης,. Στην περίπτωση που για τους παραπάνω λόγους αυξηθεί η αξία του ταξιδιού, ο Ταξιδιώτης έχει δικαίωμα να αποδεχθεί την ανάλογη αύξηση της τιμής του ταξιδιού ή να ακυρώσει τη συμμετοχή του, εφόσον η αύξηση αυτή υπερβαίνει το 10% της αξίας του ταξιδιού, και να του επιστραφούν τα χρήματα που έχει καταβάλει. Οι παιδικές χρεώσεις ποικίλλουν κατά περίπτωση από προσφορά δωρεάν διαμονής, χωρίς φαγητό, στα ξενοδοχεία και τα πλοία, μέχρι μια μικρή έκπτωση (για ηλικίες 2-12 ετών και μόνο όταν πληρώνουν δύο ενήλικες και διαμένουν στο ίδιο δωμάτιο /καμπίνα).

    4. ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ - ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ (ΕΤΑΙΡΙΑΣ)
    Η Εταιρία έχει υποχρέωση να συντονίσει και να εκτελέσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα ταξίδια που διαθέτει στους Ταξιδιώτες μεσολαβώντας μεταξύ των ταξιδιωτών και κάθε τρίτου που παρέχει τις υπηρεσίες, που περιλαμβάνει το ταξίδι (μεταφορέων, ξενοδόχων, πρακτόρων κτλ), αλλά δεν έχει και δεν μπορεί να έχει άμεσο έλεγχο σε αυτούς, οπότε και ευθύνη. Η Εταιρία δεν ευθύνεται για λανθασμένες ενέργειες και παραλείψεις τρίτων και των συνεργατών τους, για τις ανωμαλίες στην παροχή των υπηρεσιών και για τις έκτακτες καταστάσεις όπως: ακυρώσεις, καθυστερήσεις ή αλλαγές δρομολογίων πάσης φύσεως μεταφορικών μέσων (αεροπλάνων, πλοίων, αυτοκινήτων, τρένων κ.α.), λόγω αποκλεισμού ("εμπάργκο") περιοχών, απεργιών και άλλων αιτιών. Για οποιεσδήποτε καθυστερήσεις chartes ή και δρομολογημένων αεροπλάνων, δεν ευθύνεται η Εταιρία (Ταξιδιωτικό Γραφείο). Για το λόγο αυτό των πιθανών μικρών ή μεγάλων καθυστερήσεων, για τεχνικούς, μετεωρολογικούς ή άλλους λόγους, οι πελάτες - ταξιδιώτες δεν πρέπει να προγραμματίζουν συναντήσεις, εργασίες ή επισκέψεις, τις ημέρες των πτήσεων.
    Η Εταιρία δεν είναι σε θέση να προβλέψει ή να ελέγξει περιστάσεις που είναι ξένες προς τη σφαίρα επιρροής της και μπορεί να οδηγήσουν στη ματαίωση του ταξιδιού ή σε ζημίες που οφείλονται σε μη εκτέλεση ή πλημμελή εκτέλεση των συμφωνημένων υπηρεσιών του ταξιδιού. Χαρακτηριστικά παραδείγματα τέτοιων περιπτώσεων είναι: απεργίες, ατυχήματα, ασθένειες, επιδημίες, οργανικές διαταραχές λόγω τοπικών συνθηκών, υψομέτρου, κλίματος, λόγω γευμάτων που δεν περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα του ταξιδιού ή λόγω ανεπαρκών συνθηκών υγιεινής από εξωγενείς παράγοντες, τραυματισμοί ή κακουχίες λόγω πολέμου, πραξικοπημάτων, τρομοκρατικών ενεργειών, αεροπειρατειών, σεισμών, καιρικών συνθηκών, πυρκαγιών, επιδημιών, τοξικών μολύνσεων και οποιαδήποτε άλλη κατάσταση ανάγκης ή ανωτέρας βίας. Στις παραπάνω περιπτώσεις, η Εταιρία δεν φέρει ευθύνη για αποκατάσταση τυχόν ζημίας που προκλήθηκε από αυτές, πλην όμως θα κάνει κάθε προσπάθεια για να συμπαρασταθεί και να φροντίσει τους Ταξιδιώτες με κάθε τρόπο, χωρίς αυτό να στοιχειοθετεί ευθύνη της ή υποχρέωση κάλυψης των σχετικών έκτακτων δαπανών, οι οποίες θα πρέπει να καλυφθούν, όπως στις περιπτώσεις της ανωτέρας βίας, από τους ίδιους τους Ταξιδιώτες. Εύλογα παράπονα, κατά την διάρκεια του ταξιδιού, πρέπει να αναφέρονται αμέσως και επί τόπου στον συνοδό (ή, ελλείψει αυτού στο γραφείο μας) και στον παρέχοντα την συγκεκριμένη υπηρεσία εγγράφως. Αν το πρόβλημα που παρουσιάστηκε δε κατέστη δυνατό να λυθεί επί τόπου, ο Ταξιδιώτης υποχρεούται να διαμαρτυρηθεί γραπτώς και εντός προθεσμίας δέκα (10) ημερών από την επιστροφή της εκδρομής για τυχόν παραλείψεις και πλημμελή εκτέλεση αυτής, προσκομίζοντας και κάθε στοιχείο για την αιτιολόγηση του. Σε επιστολές παραπόνων που θα αποσταλούν μετά το πέρας της ανωτέρω προθεσμίας, η Εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να μην απαντήσει.
    Μετά την αναχώρηση του Ταξιδιώτη, εάν προκύψουν ζημιές λόγω της μη εκτέλεσης ή της πλημμελούς εκτέλεσης παροχών του οργανωμένου ταξιδιού, η αποζημίωση περιορίζεται σε ότι ορίζουν οι διεθνείς συμβάσεις που δεσμεύουν την χώρα και διέπουν τις εν λόγω παροχές. Αποζημίωση που θεμελιώνεται από την μη εκτέλεση ή πλημμελή εκτέλεση των παροχών του οργανωμένου ταξιδιού, περιορίζεται μέχρι το διπλάσιο της αξίας στην κατ΄ άτομο τιμή του ταξιδιού.
    Ελάχιστη απαιτούμενη συμμετοχή για όλες τις οργανωμένες εκδρομές είναι τα είκοσι (20) άτομα (ενήλικα). Εφ’ όσον ο αριθμός αυτός δεν συμπληρωθεί η Εταιρία έχει το δικαίωμα να ακυρώσει το συγκεκριμένο ταξίδι και οφείλει να ενημερώσει τους Ταξιδιώτες μέχρι και επτά (7) ημέρες πριν από την έναρξη του ταξιδιού και να τους επιστρέψει τα χρήματα που είχαν καταβάλει χωρίς καμία άλλη υποχρέωση προς αυτούς.
    Παροχές που δεν αναφέρονται στις περιγραφές των προγραμμάτων των οργανωμένων ταξιδιών ή που αναφέρονται ως προαιρετικές, είτε δεν προσφέρονται καθόλου από την Εταιρία είτε διατίθενται με επιπλέον χρέωση πέραν των αναγραφόμενων τιμών, εφ’ όσον τελικά καταστεί δυνατή η υλοποίησή τους. Η Εταιρία δεν έχει ευθύνη για τις προαιρετικές εκδηλώσεις/εκδρομές, οι οποίες διοργανώνονται, κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, από τοπικούς ταξιδιωτικούς πράκτορες.
    Τελική διαμόρφωση του ταξιδιού, υπηρεσίες και τιμές, θεωρούνται αυτές που αναφέρονται στη σύμβαση πώλησης (εξοφλητική Απόδειξη Πληρωμής οργανωμένου ταξιδιού), την οποία υπογράφει και αποδέχεται ο Ταξιδιώτης. Τελικό πρόγραμμα ταξιδιού θεωρείται αυτό που οι Ταξιδιώτες παραλαμβάνουν και αποδέχονται, με τα ταξιδιωτικά έγγραφα, λίγες μέρες πριν την αναχώρηση.

    5. ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ- ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΩΝ
    Η συμμετοχή σε ομαδικά ταξίδια προϋποθέτει ανάλογη κοινωνική συμπεριφορά και για το λόγο αυτό είναι απαραίτητη η απόλυτη συμμόρφωση των Ταξιδιωτών προς το πρόγραμμα του ταξιδιού και τις υποδείξεις των συνοδών ή ξεναγών, καθώς και η έγκαιρη προσέλευσή τους στους τόπους συγκέντρωσης για τις διάφορες παροχές του προγράμματος (πτήσεις, μεταφορές, ξεναγήσεις, εκδρομές, γεύματα κλπ.). Η καθυστέρηση και ασυνέπεια του Ταξιδιώτη έχει σαν αποτέλεσμα την απώλεια της εκδρομής, μετακίνησης ή άλλης υπηρεσίας του ταξιδιού, χωρίς αυτός να έχει δικαίωμα αποζημιώσεως ή επιστροφής των χρημάτων του για τις υπηρεσίες που δεν του δόθηκαν. Στην περίπτωση αυτή, ο Ταξιδιώτης θα πρέπει να επανασυνδεθεί με την ομάδα με δική του ευθύνη και έξοδα. Η Εταιρία θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να τον συνδράμει σ’ αυτό. Στα αεροδρόμια και τα λιμάνια θα πρέπει να βρίσκεστε δύο (2) τουλάχιστον ώρες πριν την αναχώρησή σας. Αν δεν προβλέπεται συνοδός στο ταξίδι, ο Ταξιδιώτης πρέπει να επιβεβαιώνει επί τόπου τις επόμενες πτήσεις του με την αεροπορική εταιρεία και να βεβαιώνει ποια ώρα και από ποιο αεροδρόμιο και σταθμό (terminal) αναχωρεί η πτήση του. Τυχόν απώλεια του μέσου μεταφοράς του οργανωμένου ταξιδιού, λόγω καθυστέρησης του Ταξιδιώτη, συνεπάγεται την απώλεια του συνόλου του ταξιδιού, εφόσον αυτός δεν καταφέρει να επανασυνδεθεί, με τη οργανωτική βοήθεια της Εταιρίας αλλά με δικά του έξοδα, με την υπόλοιπη ομάδα. Επίσης στην ως άνω περίπτωση ο Ταξιδιώτης δεν έχει και αξίωση επιστροφής των χρημάτων που είχε καταβάλει για την εκδρομή.Στην περίπτωση που ο Ταξιδιώτης διακόψει το ταξίδι του, με δική του απόφαση και αποχωριστεί από την ομάδα, δεν δικαιούται καμία περαιτέρω υπηρεσία ή αποζημίωση και η ευθύνη και τα έξοδα οποιασδήποτε μετακίνησής του, εκτός ομάδας, βαρύνουν αποκλειστικά και μόνο τον ίδιο. Κατά τον ίδιο τρόπο, η Εταιρία δεν φέρει ευθύνη για τις υπηρεσίες του οργανωμένου ταξιδιού, που δεν παρασχέθηκαν στον Ταξιδιώτη εξαιτίας δικής του αμέλειας ή ευθύνης ή λόγω ασθένειάς του. Στην περίπτωση που ο Ταξιδιώτης αδυνατεί να συμμετάσχει στο οργανωμένο ταξίδι, στο οποίο έχει ήδη πληρώσει προκαταβολή ή εξοφλήσει, μπορεί να εκχωρήσει την κράτησή του σε άλλο άτομο, το οποίο πληροί τις προϋποθέσεις συμμετοχής στο συγκεκριμένο ταξίδι, το αργότερο πέντε (5) εργάσιμες ημέρες πριν την αναχώρηση, ενώ ειδικά για τις θαλάσσιες μεταφορές η ανωτέρω προθεσμία είναι δέκα (10) εργάσιμες ημέρες πριν την αναχώρηση. Σε περίπτωση τυχόν οφειλόμενου υπολοίπου της αξίας του ταξιδιού ή ενδεχόμενων πρόσθετων εξόδων αυτού από την σχετική εκχώρηση, ο εκχωρών και ο εκδοχέας ευθύνονται αλληλέγγυα απέναντι στην Εταιρία για την καταβολή του σχετικού ποσού. Ιδιαίτερα στην περίπτωση των αερομεταφορέων, πρέπει να επισημανθεί ότι δεν είναι δυνατή η αλλαγή του ονόματος του επιβάτη, αλλά μόνο η ακύρωση της υπάρχουσας κράτησης και η κράτηση νέας θέσης εφόσον αυτό είναι δυνατόν. Η Εταιρία δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση που αυτό δεν σταθεί δυνατό. Η δε συνεπαγόμενη υποχρεωτική ακύρωση της κράτησης θα γίνεται σύμφωνα με τους προβλεπόμενους στο παρόν όρους ακύρωσης.

    6. ΞΕΝΑΓΗΣΕΙΣ – ΕΚΔΡΟΜΕΣ – ΜΟΥΣΕΙΑ
    Στις εκδρομές των Χριστουγέννων, Νέου Έτους, Αποκριάς και Πάσχα οι επισκέψεις σε μουσεία και άλλους Αρχαιολογικούς χώρους πιθανόν να µην πραγματοποιηθούν ή να γίνουν σε διαφορετική από την προβλεπόμενη ημέρα, λόγω αργιών &kappa