ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ

Η εταιρία Ι. ΣΙΑΜΟΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ε.Π.Ε. με διακριτικό τίτλο KORONA TRAVEL εφαρμόζει Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας σύμφωνα με το πρότυπο ISO 9001:15, με πεδίο εφαρμογής την:


«Παροχή Υπηρεσιών Στον Τομέα Μίσθωσης Και Εκμίσθωσης Λεωφορείων.
Παροχή Υπηρεσιών Γενικού Τουρισμού».

Η εταιρία KORONA TRAVEL ιδρύθηκε το 1998 με σκοπό να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας και προστιθέμενης αξίας. Κύρια δυνατά της σημεία είναι η υψηλού επιπέδου επαγγελματική και τεχνική κατάρτιση των μελών της, το δομημένο προφίλ για την παρουσίαση της και η ισχυρή εξωστρέφεια που παρουσιάζει.

Το όραμα της εταιρείας για το μέλλον είναι η επέκταση της από πλευράς ανθρώπινου δυναμικού και η διατήρηση του υψηλού επιπέδου παρεχόμενων υπηρεσιών που έχει ως αποτέλεσμα την αμέριστη υποστήριξη των πελατών με τους οποίους συνεργάζεται. Παράλληλα, η εισαγωγή της εταιρείας σε νέες αγορές αποτελεί πάντα ένα όραμα της εταιρείας για αυτό προσπαθεί διαρκώς να υιοθετήσει νέες ιδέες και προϊόντα.

Η εταιρεία θέτει στόχους για την παρακολούθηση της επίδοσής της σε θέματα Ποιότητας. Οι στόχοι της εταιρείας είναι αντιπροσωπευτικοί του μεγέθους της καθώς και του κοινωνικού, οικονομικού και φυσικού περιβάλλοντος στο οποίο δραστηριοποιείται. Για τον ορισμό των στόχων, η Εταιρεία εφαρμόζει συγκεκριμένη μεθοδολογία που βασίζεται στον καθορισμό των Δυνατών και Αδύναμων σημείων της καθώς και στις Απειλές και Ευκαιρίες που προκύπτουν από εξωγενείς παράγοντες. Παράλληλα, Η εταιρία KORONA TRAVEL προσδιορίζει τα ενδιαφερόμενα μέρη που επηρεάζονται από την δραστηριότητά της και προσδιορίζει τις ανάγκες και προσδοκίες τους.

Παράλληλα, κάνει αναγνώριση και αξιολόγηση όλων των κινδύνων που σχετίζονται με την λειτουργία της Εταιρείας, προκειμένου να εντοπίσει εγκαίρως όλες τις πιθανές καταστάσεις που δύναται να αποτελέσουν εμπόδιο στην επίτευξη των στόχων της και να λάβει εγκαίρως μέτρα διαχείρισης.

Η διοίκηση της εταιρίας δεσμεύεται για την συμμόρφωση των υπηρεσιών της με νομοθετικές, κανονιστικές και λοιπές απαιτήσεις που τις διέπουν. Για την επίτευξη αυτής της δέσμευσης η εταιρεία έχει υιοθετήσει μεθοδολογία εντοπισμού των απαιτήσεων αυτών καθώς και διαδικασίες ελέγχου της συμμόρφωσής της με τις εν λόγω απαιτήσεις.
Βασική δέσμευση της διοίκησης της εταιρίας KORONA TRAVEL είναι η διαρκής βελτίωση της επίδοσης του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας.

Η παρούσα Πολιτική Ποιότητας ανασκοπείται σε ετήσια βάση και κάθε έκδοσή της κοινοποιείται ή / και είναι στη διάθεση κάθε ενδιαφερόμενου.

Για την εταιρία KORONA TRAVEL

O Διαχειριστής
Αθήνα, 15 Ιουνίου 2020

espa 2021